פרסום ממומן בפייסבוק
בעשור האחרון הרשתות החברתיות ובראשם פייסבוק הפכו לפלטפורמה משמעותית מאוד לפרסום מוצרים ושרותים לקהלים מדויקים. בקיצור, העסק שלך חייב להיות שם.
הכמויות האדירות של המידע שזורמות בכל רגע בפייסבוק יחד עם שילוב מדויק, חכם ונכון באפשרויות הפרסום בפלטפורמה, מאפשר לנו להפוך את עמוד העיסקי לכלי שיווקי רב עוצמה בעל תפוצה יוצאת דופן עם יכולות פילוח ללא תחרות. כדי להבטיח שהשירות יהיה יעיל ככל הניתן וכדי להתבלט מעל לכל הרעש, יש צורך בשימוש באמצעים מתקדמים לפרסום בפייסבוק וגם לעבוד יחד עם משרד פרסום דיגיטלי מנוסה שמומחה כבר שנים בתחום הפרסום בסושיאל.
אנחנו ב DigitalVibe מתמחים בפרסום בפייסבוק עוד מהרגע בו האפשרות נפתחה מה שאומר שעסק שלך נמצא בידיים טובות של צוות מיומן עם מעל עשור של פעילות פרסומית ומיתוגית בפלטפורמות סושיאל וזה הזמן להתחיל וליהנות מחשיפה יומיומית לעשרות אלפי עיניים חדשות בפייסבוק בפרט וברשתות חברתיות בכלל אך בצורה חכמה ומפולחת להגשמת המטרות העסקיות של העסק שלך.
באמצעות כלים מתקדמים שאנו עושים בהם שימוש ושילוב עם יכולות איסוף המידע שפייסבוק ואינסטגרם מציעות – אנחנו מצליחים לפלח בצורה מדויקת את קהלי היעד הפוטנציאלים ונכונים. יחד עבודת מעקב ואופטימיזציה קפדנית אנו מצליחים לייצר תוצאות מנצחות
טרגוט זו לא מילה גסה
השלבים בפרסום ממומן בפייסבוק
בניית תשתית מדידה
פלפורמת הפרסום בפייסבוק מאפשרת הטמעת פיקסלים ואיוונטים בכל הנכסים הדיגיטליים שקיימים כך שאנחנו יודעים לאסוף את כל המידע הרלוונטי כגון גיל, אזור מגורים, האם היוזר נטש עגלה לפני רכישה ועוד.. כך אנו עוקבים, מודדים ומשפרים את תוצאות הפרסום ואת ההחזר על ההשקעה
בניית תכנית המדידה וגם הטמעת תשתית המדידה נעשית על ידינו, זאת היכן שאפשרי מבחינת הלקוח. אנחנו יוצרים בצורה מדוקדקת וטכנית מסמך הטמעה מפורט ואז יוצאים לפריסת האיוונטים הנכונה למעקב. אין פעולה רלוונטית שלא נמדדת. תמיד.
בניית פרסונות ותכנית לפילוח קהלי יעד
לאחר קבלת הבריף וסיום ההטמעה של תשתית המדידה, אנחנו מתחילים לבנות תכנית פילוח באמצעות מערכות מתקדמות בהם אנו נעזרים וגם בעזרת הפיקסל המוטמע בכל הנכסים הדיגיטליים. אנחנו יוצרים פרסונות אפשריות לטרגוט ויוצקים את התוצרים אל תהליך בניית הקהלים שמפולחים התנהגויות ולפי תחומי עניין ויודעים לזהות קהלים דומים לקהלים שכבר ביצעו פעולה מבוקשת ולהגדיל את היעד הפוטנציאלי או לבנות קהל שביקר באתר אבל לא המיר וביצוע עוד סגמנטים חכמים.
כל פרסונה/קהל יעד מקבל תשומת לב מיוחדת בפרסום. לעיתים נפנה במסרים שונים לכל קהל יעד ולעיתים נשקיע תקציב שונה על קהלים שמייצרים תוצאות רצויות, בעלות הרצויה. אנו דואגים שלא תיווצר חפיפת קהלים ושומרים על פילוח מהודק ואפקטיבי וביצוע AB Test באופן קבוע
ביצוע AB Test תמידי
אז נתחיל ממה זה בעצם AB TEST. מונח הזה למעשה מתכוון לביצוע השוואה בין 2 סוגי אלמנטים שונים כגון: קהלי יעד, תמונות שונות, סרטונים שונים, סוגי ניסוח וכד'. כאשר אנו מעלים קמפיין חדש בפייסבוק אנחנו דואגים לבצע מספר סוגים של טסטים מסוג זה כדי לבדוק ולדגום אפשרויות שונות מבחינת רמת האפקטיביות במדיה
לאחר איסוף של מספיק נתוני פרסום אנחנו מתחילים להכריז על המנצח בניסוי וממשיכים באותה השיטה עם העלאה של קריאטיב חדש או טקסט רענן. באמצעות טכניקה זו אנו משפרים את התוצאות ובוחנים אפשרויות חדשות ליצירת תוצאות איכותיות בהתאם ליעדים שנקבעו.
אופטימיזציה, שקיפות ועבודה קשה
בלב כל התהליכים שפירטנו עיקר העבודה (הקשה) היא ניתוח הנתונים, הסקת מסקנות וביצוע של המסקנות האלו בפועל התהליך אופטימיזציה מתמשך שנועד למדוד ולשפר באופן תמידי את ביצועי הקמפיין למיטוב התוצאות הרצויות
לאחר ביצוע אופטימיזציה נתפנה לדיווח על התוצאות. מיום הקמתנו אנחנו דוגלים בשקיפות בכל תהליך רכש המדיה שאנו מבצעים. אנו בונים עבור לקוחותינו דשבורדים מתקדמים שמשקפים את הביצועים של החשבונות בפועל עם כל המידע אותו הלקוח מבקש לראות עם נתוני זמן אמת. כך אין זמן שמחכים לדוחות והדיווח על התוצאות נעשה במקום ומכל מקום.
“ The Best Marketing
Doesn't feel like marketing “
- Tom Fishburn -
עבודות לדוגמא
כל מה שכדאי לדעת
הטמעת פיקסל פייסבוק באמצעות תג מנג'ר
המדריך המלא של הטמעת פייסבוק פיקסל (מערכת הפרסום של פייסבוק) באמצעות Google Tag Manager, בקלות ובמהירות....
קידום חנות וירטואלית – המדריך המלא
המדריך המלא לקידום אתרי מחסר וחנויות וירטואליות. כללים בסיסיים, אסטרטגיות לקידום וטיפים נוספים ...
מהו משפך שיווקי ?
משפך שיווקי הוא כלי יעיל למיקוד המאמץ המושקע בשלבים שונים של תהליך המכירה. משפך שיווקי חכם יכול להסיר חסמים בשלבים השונים בדרך למכירה, להפוך את עבודת השיווק לאפקטיבית יותר...