קידום ממומן בגוגל

 

על דבר אחד אין ויכוח, נוכחות של העסק ברשת היא הכרחית להישרדותו. עסקים רבים למדו את כוחו השיווקי העצום של המדיום החשוב הזה ומשקיעים חלק משמעותי מתקציב השיווק בדגש על קידום ממומן בגוגל, במגוון פלטפורמות דיגיטליות שמאפשרות להם להיחשף לקהלים חדשים ולהתאים את המסרים השיווקים הרצויים ברזולוציות הקטנות ביותר למגוון לקוחות פוטנציאליים לפי העדפות הצרכניות שלהם ואורח חייהם.

המהפכה הזו לא אמורה להפתיע אותנו. אחרי הכול, חיפוש מידע מקוון מאפשר לנו למצוא את המחיר המשתלם ביותר על המוצר או שירות שמעניין אותנו בקלות חסרת תקדים. באמצעות חיפוש פשוט בנוחות ביתנו, כל המידע נגיש בצורה מהירה.

עם זאת, נוכחות פאסיבית אינה מספקת. כדי שהעסק שלך באמת ייחשף וימשוך אליו את גולשים רלוונטיים, נדרשת עבודה שיווקית מאומצת ומתמדת. בנוסף לקידום אורגני בגוגל, אחת הדרכים היעילות ביותר למשוך גולשים לאתר ולהמיר אותם ללקוחות בפועל, הוא באמצעות קמפיינים ממומנים ב Google Ads.

בעקבות הניסיון הרב שרכשנו, איכות הפעילות והיקפי התקציבים אותם אנו מנהלים בגוגל כבר מעל ל10 שנים אנחנו שותפי פרימיום של גוגל. מה שאומר שהעסק שלך מקבל יותר!

גאים להיות שותפי פרימיום של גוגל

השלבים בקידום ממומן בגוגל

כיצד מתנהל קמפיין בגוגל?

בכל פעם שמתבצעת שאילתת חיפוש בגוגל, אלגוריתם מתוחכם אוסף את נתוניך ומנתח אותם על מנת לייעד לך בחיפוש הבא תוצאות מדויקות יותר המותאמות להרגלי הגלישה שלך. למערכת זו יש פוטנציאל אדיר בבניית תוכניות שיווקיות וייעודן באופן מדויק לקהלי היעד שלך. לכן, כדי להגיע אל תודעת הלקוח בצורה יעילה, פרסום בגוגל הוא אחד הכלים העוצמתיים ביותר.

באמצעות הקצאת תקציב שיווק לפרסום בגוגל, ניתן להזניק את אתרך תוך מספר שעות לתוצאות הראשונות בחיפושי גוגל ולפרסם את עצמך תחת על שאילתת חיפוש רלוונטית שיוזר מבצע בגוגל.

ניתן לקדם את העסק כמותג אחד, לעדכן על מבצע ייחודי או לפרסם שירות ספציפי. כל אלו יהיו מובנים בחיפוש עצמו ויהוו חלק מהמידע הכולל שיוזר מקבל בהתאם לחיפוש שביצע. סביר להניח שהבחנת בעת חיפושים בגוגל שהתוצאות הראשונות מסומנות בתווית "מודעה". אלו הם למעשה המודעות הממומנות שהוזמנו על ידי עסקים במסגרת הקמפיין השיווקי שלהן. באמצעות מודעות ממומנות בגוגל ניתן לעדכן את הגולשים על מוצרים חדשים, שירותים ייחודיים או מבצעים מיוחדים בתפוצה שכמותה לא נראתה בתחום תקשורת ההמונים.

איך מקדמים את העסק שלך?

אנו מקדמים את העסק שלך לאחר ביצוע מחקר של קהל היעד ובניית תכנית פרסום מותאמת אישית כך שנתאים את מגוון אפשרויות הפרסום בגוגל לעסק ולתקציב.

מגוון אפשרויות פרסום בגוגל שכוללות פרסום בחיפוש (Search) בפרסום ברשת המדיה של גוגל (GDN) או קמפיין וידאו בתוך יוטיוב. לכל סוג קמפיין יש את התועלות והאיכויות השונות שלו ובעזרת ניסיון רב בתחום ניהול הקמפיין אנו בונים תמהיל שינצח את יעדי השיווק שלך.

כיצד מתנהל קמפיין?

באמצעות כלים אנליטיים מתקדמים, ניתן לבחון את הצלחת הקמפיינים כאלה ואחרות עד למציאת אזורי תחרות שמציירים את שיעור ההמרות הגבוה ביותר וימצה את החזר ההשקעה שלך עד תום.

באמצעות אופטימיזציית קמפיינים מתקדמת, אנו מבצעים אופטימיזציה על קהלים שונים (מגדר, גיל, תחומי עניין וכד'), למילות מפתח שונות, לעמודי הנחיתה ולמסע הלקוח לשיפור אחוזי המרה.

ניתוח, בקרה ושקיפות

באמצעות כלי מדידה שאנחנו בנינו אנו עוקבים אחרי תוצאות הפרסום בצורה הדוקה ומנתחים באופן קבוע את התוצאות ומנטרים אחר היעדים.

בנוסף, עבור לקוחותינו אנו בונים דשבורדים מתקדמים שנותנים דיווח בזמן אמת על הקמפיינים שנמצאים באוויר כולל תובנות והמלצות כך שאתה לא צריך להמתין לדוחות. הכל שקוף, ניתן לבקרה בצורה מהירה ונוחה וידידותית.

ניתוח, בקרה ושקיפות

באמצעות כלי מדידה שאנחנו בנינו אנו עוקבים אחרי תוצאות הפרסום בצורה הדוקה ומנתחים באופן קבוע את התוצאות ומנטרים אחר היעדים.

בנוסף, עבור לקוחותינו אנו בונים דשבורדים מתקדמים שנותנים דיווח בזמן אמת על הקמפיינים שנמצאים באוויר כולל תובנות והמלצות כך שאתה לא צריך להמתין לדוחות. הכל שקוף, ניתן לבקרה בצורה מהירה ונוחה וידידותית.

The Best Marketing
Doesn't feel like marketing

- Tom Fishburn -

עבודות לדוגמא

כל מה שכדאי לדעת

10 כלים מומלצים לשיווק ופרסום בפלטפורמות דיגיטל

10 כלים ממומלצים למקדמים ולאנשי שיווק בדיגיטל...

מונחים ומושגים בשיווק ופרסום דיגיטלי

רשימת מונחים בתחום הפרסום והקידום באינטרנט שכל אחד חייב להכיר...

הטמעת פיקסל פייסבוק באמצעות תג מנג'ר

המדריך המלא של הטמעת פייסבוק פיקסל (מערכת הפרסום של פייסבוק) באמצעות Google Tag Manager, בקלות ובמהירות....

קבל הצעת מחיר