העלאת מודעות חשיפה למותג
באמצעות שילוב של כלל הפעילות השיווקית וקידום האפליקציה, הצלחנו להגדיל באופן עקבי את החשיפות למותג החדש Cello (סלו) ולהגיע לקהלים חדשים תוך שיפור מגמתי ומתמשך
בניית תוכנית הטמעה, מעקב ושיפור בניטור תנועת גולשים וגידול בכמות הזנות האשראי באפליקציה לאחר הורדה והרשמה, תוך שמירה על עלויות סבירות עד 15% גידול ב-CPA
מיפוי מסע הלקוח INAPP, הטמעת Events ייעודים בתוך האפליקציה וסנכרון עם APPSFLYER & Firebase למערכות הפרסום ובניית תכנית מדיה לקהלים "קרים" תוך שימוש בכלי חשיפה בשילוב מודעות Install ולקהלים "חמים" - שימוש בכלי הורדה ישירה מתוך החנויות ורשתות חברתיות
ניתוח קהלי יעד ממוקדים, כולל פילוח מבוסס עניין וגיאוגרפי
בנייה וניתוח פרופיל קהלים "חמים" ו"קרים", יצירת אסטרטגיית מדיה בהתאם ליעדים, בניית תשתית ב APPSFLYER & Firebase ומיפוי מסע הלקוח
ניתוח נתונים דרך מערכות הפרסום ואנליטיקס וביצוע פעולות לשיפור התוצאות פר מדיה