קידום ממומן בגוגל

ייעוץ וליווי שיווקי

 

עולם הפרסום היום השתנה וכולל בתוכו אינספור מדדים, מספרים ואסטרטגיות דבר אשר בקלות יכול לשאוב המון זמן וכסף מהארגון בייחוד אם אין בקרה מסוימת על התהליכים שמתבצעים ברמה הפרסומית.

מניסיון שלנו מול חברות ועסקים אנו יודעים שרוב הזמן המכריע "מתבזבז" על עבודה שוטפת, טיפול בבעיות שונות שצצות מדי יום וכו'. מצב זה אינו מאפשר לארגון שלכם להתקדם ולהצליח לייצר נכסים ואסטרטגיה ברורה, לבקר תהליכים ארגוניים וגם לנטר את פעילות ספקי המשנה שלכם (משרד פרסום דיגיטל, מקדמי SEO וכיוצ"ב).

באמצעות ליווי מקצועי אנחנו יכולים להשאיר אתכם להתעסק במה בדברים החשובים באמת בתוך ה Funnel השיווקי שלכם כדי שתוכלו להוציא לפועל במהירות, בקלות ועם בקרה, מהלכים השיווקיים שונים המתוכננים וגם לקבל תובנות שונות וזמן פנוי לנהל ולשפר את ביצועי העסק.

עם ייעוץ ובניית אסטרטגיה שיווקית מתאימה, נוכל לרתום את האמצעים השונים במרחב הדיגיטלי בצורה הטובה ביותר, לצורך שיפור היעדים העסקיים שלכם והכי חשוב – לשיפור הרווחיות.

ייעוץ שיווקי מנצח

שירותי ליווי וייעוץ שיווקי שיביאו אתכם לטופ

digital marketing strategy

נתחיל בשאלה – מה זה בעצם יועץ שיווקי?

יועץ שיווקי הינו אדם בעל ניסיון וידע רב אשר רכש לאורך השנים, בצד לקוח ובצד משרדי פרסום כלים שונים אשר יכולים לתרום לאין שיעור לעסק שלכם ולשפר את התוצאות העסקיות שלכם.

הידע הנצבר כולל בין היתר תהליכי שיווק ומכירה עדכניים, בחינת התנהגות צרכנים, ניהול והובלת פרויקטים במגוון פלטפורמות שיווקיות שונות בתוך כל עולם השיווק הדיגיטלי.

business meeting

מי צריך שירותי ייעוץ בשיווק?

למגוון חברות גדולות וקטנות כאחד יש צורך משמעותי בליווי של איש מקצוע מנוסה בתחום השיווק הדיגיטלי, עם ניסיון נרכש של למעלה מ 12 שנים, ידע מקצועי רחב ועם חקירה מתמדת של עולם הדיגיטל והחדשנות המתעדכן מדי יום.

באמצעות ליווי של יועץ שיווקי בעל ניסיון עשיר, אתם תוכלו מעכשיו להסתכל על הפעילות העסקיות "מלמעלה", להבין לעומק את הפעילות ולקבל תובנות עסקיות ושיווקיות הניתנות ליישום במיידי לשיפור התוצאות.

business planning

אז מה תכלס אנחנו עושים ב Digital Vibe?

כאשר אנו מתחילים להניע את תהליך הייעוץ ובונים תכנית ייעוץ שיווקית ועסקית המותאמת אישית לכם, תהליך זה נעשה לאחר אפיון מדויק של הצרכים, התשתיות הקיימות והמטרות אותם אתם רוצים להוציא לפועל. התוכנית חייבת להיות תפורה אישית, עם תובנות וכלים להוצאה לפועל.

במהלך העבודה המשותפת, ננתח את כלל הפעילויות השיווקיות של החברה, בין אם מדובר בליווי, בקרה או ייעוץ, מול גורמים פנימיים בחברה וגורמים מצד שלישי. באמצעות כך, נוכל לרכוש כלים פרקטיים בכדי לעזור לכם להגיע לתוצאות העסקיות שהצבתם לעצמכם ואף לעבור אותם.

באמצעות הכלים השונים והידע הרב בתחום, ניתן לזהות שווקים, לבחון את התנועה של קהל היעד המרכזי והרלוונטי ביותר בעבורכם ולקבל תובנות שיווקיות על סמך ניתוח התוצאות. הדבר יסייע גם במיצוב העסק במקום בו יותר אנשים יכירו וישמעו על המותג ובנוסף, נוכל ביחד לשפר את ניהול התהליכים השיווקיים ואת עלות רכישת הלקוח, שימורו והגדלת ה LTV שלו.

analyzing digital data

בין שירותים מקצועיים שאנו מציעים

למקרה שיש לכם עדיין שאלות, הכנו לכם רשימת דוגמאות לנושאים בהם אנו כחברה המייעצת בתחום השיווק, בדגש בדיגיטל מטפלים.
אנו מעניקים למגוון לקוחות בארץ ובעולם שירותי ייעוץ שיווקי בעולם הפרסום בדיגיטל. הייעוץ השיווקי מאפשר לכם – מנהלי השיווק או מנכ”לי חברות – להבין ולקבל מסקנות ותובנות שונות אשר מבוססות על ידע מקצועי שנרכש במהלך 12 השנים בהם אנו עוסקים בתחום. בין היתר אנו מבצעים:

  • ניטור ובדיקת התשתית הטכנולוגית של הארגון כלים טכנולוגיים ושיפורה.
  • אפיון ויישום תהליכי אוטומציה ארגוניים
  • ניתוח עמוק וסטטיסטי של פעילויות השיווק הקיימות בחברה, כולל ניתוח אנליטי ייסודי של תנועת גולשים.
  • ביקורת וניטור פעילות ספקי המשנה וזיהוי נקודות תורפה שיש לטפל בהם.
  • בדיקת המדידה ובניית יעדים שיווקים מתאימים ונכונים וניטורם באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים.
  • קביעת KPI נכונים, מדידים והוצאתם לפועל.
  • אופטימיזציה מתקדמת ותדירה שתסייע לנו לשפר בעבורכם את התנועה ואת ההמרות באתר, או בכל נכס דיגיטלי באשר הוא.
  • ליווי וייעוץ כולל של כל פעילויות השיווק בדיגיטל, בכל הפלטפורמות הרלוונטיות.
תוכן איכותי

עדיין לא השתכנעתם?

אם אתם מעוניינים לשפר באופן מתמשך את התוצאות העסקיות שלכם, להזניק אותם לגבהים חדשים ולשפר את הרווחיות, אנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו. מבטיחים לעשות הכול, כדי שתהיו מרוצים.

צרו איתנו קשר ואתם כבר צעד אחד בדרך הנכונה לשם.

The Best Marketing
Doesn't feel like marketing

- Tom Fishburn -

כל מה שכדאי לדעת

בניית קישורים חיצוניים

בניית קישורים חיצוניים לאתר היא סופר הכרחית לצורך קידום בגוגל. להלן רשימת המלצות של עשה ואל תעשה בכל הקשור לבנייה של לינקים חיצוניים...

הטמעת פיקסל פייסבוק באמצעות תג מנג'ר

המדריך המלא של הטמעת פייסבוק פיקסל (מערכת הפרסום של פייסבוק) באמצעות Google Tag Manager, בקלות ובמהירות....

10 כלים מומלצים לשיווק ופרסום בפלטפורמות דיגיטל

10 כלים ממומלצים למקדמים ולאנשי שיווק בדיגיטל...

קבל הצעת מחיר




    FEEDBACK

    Description

    Accessibility Statement

    array(0) { }