קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל

 

אנחנו ב Digitalvibe בעלי ניסיון רחב של יותר מ-10 שנים בתחום ה SEO.

הצלחנו לקדם לקוחות בעלי אתרים גדולים וקטנים בתחומים תחרותיים ביותר ולהגיע למקומות הראשונים של תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

על מנת לשמור על רמה מקצועית גבוהה בתחום קידום האתרים האורגני, אנו דואגים להיות מעודכנים בכל זמן במה שקורה בתחום השיווק הדיגיטלי באינטרנט, מול העדכונים האחרונים של גוגל. כל זאת, מבלי להתפשר על רמת שירות נעימה ורציפה מול לקוחותינו. רוצים לדעת עוד על קידום אורגני בגוגל? בבקשה..

אנו מתגאים בקידום אתרים אורגני יעיל ומקצועי, אשר נעשה ברמה הגבוהה ביותר. בעזרת בניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית לכל עסק ומדידה וניתוח נתונים מעמיק ומדויק, אנו נדאג לכם לגידול מתמשך בתנועה ממוקדת לאתר, להמרת גולשים ללקוחות ולרווחיות גבוהה.

קידום אתרים שעושה את ההבדל

הדרך שלנו לקידום אתרים מנצח

digital marketing strategy

מה זה קידום אתרים (SEO)?

SEO (Search Engine Optimization) היא טכניקת שיווק דיגיטלית לצורך קידום אתרים בגוגל, המבוססת על עבודת מחקר ואופטימיזציית אתר על פי דרישות מנוע החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש נוספים. נשמע מסובך? למעשה העיקרון הוא די פשוט, אך הביצוע דורש מיומנות רבה.

business meeting

איך קידום אורגני תורם לעסק שלך?

כולנו משתמשים בגוגל מדי יום, בדרך כזו או אחרת, בין אם מדובר בחיפוש מידע לגבי מוצר/שירות או אופן הגעה למקום מסוים או בין רכישת מוצר אונליין. כשאנו מחפשים ביטוי מסוים, גוגל לעיתים משלים לנו את שאילתת החיפוש ואף מציע לנו הצעות נוספות שהוא רואה לנכון.

מהניסיון שלנו, אנו יכולים לומר שעסק מצליח, קודם כל מתמקד בביטויים שרלוונטיים ללקוח או למהות העסק. אסטרטגיה נכונה של קידום, בהתאם לצרכי הלקוח ויעדי העסק, תוביל לא רק להגדלת התנועה לאתר, המרות/לידים פוטנציאליים ומכירות.

business planning

קידום אתר חדש משלב ההקמה

כבר בשלב הקמת האתר, ישנם היבטים רבים מעולם ה SEO שיש לקחת בחשבון, אשר יכולים לסייע בקידום אורגני של האתר בגוגל. להלן השלבים הנכונים לקידום האתר:

שלב 1- בניית אסטרטגיה שיווקית ממוקדת  – בונים אסטרטגיה שיווקית תוך שאילת השאלות הנכונות, לדוגמא: מי המתחרים הישירים והעקיפים, מי הוא קהל היעד, מהו מהות העסק ואילו סוגי שירותים ניתן למצוא באתר.

שלב 2 – הגדרת מטרות – לאחר קבלת המידע הרלוונטי מהלקוח, נוכל לעבור לשלב הגדרת המטרות ובניית משפך השיווקי כדי להמיר את הגולשים ללקוחות, תוך בדיקת מדדי KPI מדויקים שיסייעו לנו לקבל תובנות שיווקיות וניתוח תנועת מבקרים. דוגמאות למטרות:

  • הגדלת התנועה האורגנית לאתר.
  • בדיקת ציון איכות וזמן הטעינה שלו בגוגל.
  • אופטימיזציה לקישורים חיצוניים.
  • שיפור אחוזי המרה והורדת אחוזי נטישה.
  • שיפור נראות בגוגל ושימוש בסכמות נתונים מובנות.

שלב 3 – מחקר מילות מפתח – בחירת מילות מפתח נכונות הן פקטור מרכזי בקידום אורגני. היום נדרשת מיומנות גבוהה כדי לשפר מיקומים אורגניים בתוצאות החיפוש, בשל עדכוני גוגל הרבים. אנו כאן כדי להבין טוב יותר את הסמנטיקה העדינה בין התאמת התוכן באתר לשאילתת החיפוש בצורה הטובה ביותר.

על ידי כלי ניתוח שונים, ניתן למצוא ביטויי מפתח מתאימים ולייעד אותן לשימוש בתכני האתר שלך. כך נתאים בין מה שמציע האתר, לקהל היעד המחפש את אותו מוצר/תוכן/שירות וכו'.

ככל שתהיה התאמה טובה ומקצועית יותר, כך ידרג גוגל את האתר גבוה יותר בתוצאות האורגניות ויחשוף אותך למשתמשים רבים יותר. באופן זה אנו רותמים את העוצמה הטכנולוגית של מנוע החיפוש של גוגל לקידום העסק שלך והנעת תנועה אורגנית לעבר האתר שלך.

שלב 4 – אופטימיזציה לעמוד האתר – כדי לקדם אורגנית כל אתר, חשוב מאוד לבצע אופטימיזציה ללא הפסקה כאן נכנסת לתמונה אופטימיזציה ברמת התוכן וגם אופטימיזציה טכנית של קוד האתר.

שלב 5 – בניית תכנית תוכן – לא סתם אומרים כי "התוכן הוא המלך". תוכן איכותי וממוקד הוא גורם מרכזי לשיפור בדירוגים אורגניים ולעיתים זה מה שמבדיל בין ביטוי הממוקם במקום 10 למקום 1. בשל כך אנחנו יוצרים אסטרטגיית תוכן המותאמת לאופיו של האתר, כולל עדכון וריענון תוכן איכותי, מקצועי וממוקד שיסייע מאוד בקידום האורגני לטווח ארוך.

שלב 6 – בניית קישורים חיצוניים – זה לא סוד שקיים קשר ישיר בין קידום האתר להוספת קישורים ושיתוף ברשתות חברתיות. תכנון מערך קישורים יעיל ומקצועי יאפשר לקדם את האתר בזמן מהיר יותר.

שלב 7 – ניתוח ומדידת נתונים – אי אפשר לקדם אתר בגוגל ללא מידע בזמן אמת על נתוני תנועת מבקרים. היכולת להוציא נתונים עדכניים, להצליב ולנתח אותם בצורה נכונה, יעזור לנו להסיק מסקנות ולהציגם בצורה הטובה ביותר שתאפשר לנו לשפר את תהליך האופטימיזציה.

חשוב! ככל שחוויית המשתמש באתר תהיה טובה יותר, משתמשים יישארו באתר זמן רב יותר ואף ייהנו מהשירותים המוצעים להם. יחד עם זאת, אופטימיזציה מיטבית בכל השלבים הנ"ל, תגביר משמעותית את סיכויי הצלחת הקידום.

analyzing digital data

איך חווית המשתמש משפיעה על הקידום האורגני?

חווית המשתמש חשובה מאוד גם לגוגל וגם לגולש. הדבר בא לידי ביטוי בגלישה מהירה במובייל תוך שימת דגש על תפריטים נוחים, היררכיית אתר מסודרת ומובנית, קטגוריות ברורות וניווט קל ונוח בין עמודי האתר

בהקשר להיררכיה של האתר, ניתן למשל להשתמש ב "Breadcrumbs" על מנת להציג את הדרך שנעשתה עד כה באתר ולאפשר חזרה נוחה לכל עמוד באתר, לנווט בין המוצרים באתר מכירות ואף להגיע לטופס רכישה בקלות.

על מנת לא לפגוע באפשרויות הניווט של הגולשים, יש לסקור לעתים קרובות את האתר ולחפש בו קישורים שבורים ותקלות טכניות שונות שעשויות לפגוע משמעותית הן בחוויית המשתמש והן בקידום האורגני. חשוב להשקיע בשרתים חזקים ויציבים שיאפשרו גלישה מהירה ורציפה באתר.

תוכן איכותי

איך תוכן משפיע על קידום אתרים?

סביר להניח ששמעתם כמה חשוב בימינו להוסיף תוכן לאתר, אבל חשוב לעשות הבחנה בין תוכן כללי לתוכן מקצועי שמספק ערך אמיתי לגולש. הבוטים (הסורקים האוטומטיים) של גוגל מדרגים אתרים אורגנית לפי איכות ולא בהכרח לפי כמות התוכן.

אילו דגשים חשובים בזמן כתיבת תוכן איכותי?

  • היעדר שגיאות כתיב, ניקוד ותחביר
  • תוכן בעל שפה עשירה המספק ערך מוסף לקורא
  • תוכן מקורי  שאינו מועתק. תוכן מועתק צפוי לפגוע בדירוג האתר.
  • הוספת קישורים פניימים וחיצוניים לאתר

רענון תוכן באתר

על מנת להמשיך וליצור עניין, חשוב להמשיך ולרענן תכנים באתר באופן קבוע ולשלב מילות מפתח חדשות על פי טרנדים מול מה שקורה באתרי מתחרים, גם מבחינת תוכן וגם מבחינת קישורים.

analyzing digital data

קידום אתרים? גם במובייל

עולם המובייל גדל משנה לשנה ואחוזי הגלישה דרך המובייל עברו כבר מזמן את אחוזי הגלישה דרך הדסקטופ (בממוצע של כלל האתרים, כמובן שכל אתר והאופי שלו). לכן חשוב להקים אתר רספונסיבי עם ממשק ידידותי למשתמש.

אתרים מסורבלים ואיטיים יגרמו לגולשים לנטוש את האתר, בעיקר בגלישה במובייל, בהם הגולש עובר בין עמודים במהירות ובצורה אינטואיטיבית.

יש לוודא שטפסי ההרשמה פשוטים וברורים ושתהליך הרכישה מהיר ונוח. כדי להשיג זאת, ניתן להשתמש בכלי עזר אינטראקטיביים (פופ אפ, תמונות ווידאו למשל).

business meeting

איך מנטרים ומבינים את התנהגות הגולשים?

הניטור מתבצע על ידי שימוש בכלי ניתוח מעמיקים המאפשרים לצפות בהתנהגות הגולשים. נוכל לבחון אילו עמודים, תכנים  או מילות מפתח עושים עבודה טובה יותר וכך נוכל לייעל את תהליך הקידום.

מבט קבוע על האתר ועל אופן השימוש בו יאפשר להתאים אותו כל הזמן לדרישות הגולשים ושל פלטפורמת החיפוש ולבנות תוכנית עבודה יעילה שתמשיך לשמש אותך באופן קבוע.

business planning

איך מתבצע קידום לוקאלי (מקומי) בגוגל?

היום, כמעט כל מנוע חיפוש או אפליקציה יודעים לאתר את המיקום הגיאוגרפי של המשתמש, וכך להציע לו את התוצאות האורגניות או השירותים הרלוונטיים ביותר עבורו בסביבה בו נמצא. על מנת להיכנס לרשימת התוצאות הרלוונטיות, עליך להתאים את האתר לקהלי היעד השונים, על ידי עמודים ייעודיים, ובניית עמודים בפלטפורמות השונות המקושרות לאתר.

תוכן איכותי

עולם ה SEO לא מפסיק להתפתח 

תחום הקידום האורגני דורש הבנה אנליטית, למידה מתמדת, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה, כדי לקדם כל אתר בין אם מדובר באתר נישתי, אתר בתחום תחרותי עם מתחרים חזקים או אתר חדש לגמרי.

 

The Best Marketing
Doesn't feel like marketing

- Tom Fishburn -

עבודות לדוגמא

רווית אסף

מה עשינו עבורם?

  • אנליטיקס
  • קידום אורגני
לפרטים נוספים

אודיו מדיק

מה עשינו עבורם?

  • אנליטיקס
  • קידום אורגני
לפרטים נוספים

אחוזות רובינשטיין

מה עשינו עבורם?

  • אנליטיקס
  • קידום אורגני
לפרטים נוספים

כל מה שכדאי לדעת

בניית קישורים חיצוניים

בניית קישורים חיצוניים לאתר היא סופר הכרחית לצורך קידום בגוגל. להלן רשימת המלצות של עשה ואל תעשה בכל הקשור לבנייה של לינקים חיצוניים...

קידום חנות וירטואלית – המדריך המלא

המדריך המלא לקידום אתרי מחסר וחנויות וירטואליות. כללים בסיסיים, אסטרטגיות לקידום וטיפים נוספים ...

Google Analytics 4 – המדריך המקיף

במאמר הבא תלמדו את כל מה שצריך וחשוב לדעת לגבי גוגל אנליטיקס 4. אופן הטמעה, ההבדלים מול יוניברסל אנליטיקס, סוגי Events ועוד....

קבל הצעת מחיר




    FEEDBACK

    Description

    Accessibility Statement

    array(0) { }