קידום אתרי איקומרס

קידום אתרי איקומרס

 

עולם הצריכה השתנה מהותית בשנים האחרונות עם צמיחת המסחר באינטרנט (E-Commerce) ועסקים רבים מבינים כי נוכחות ברשת האינטרנט היא חובה וגם מהווה הזדמנות לפתיחת אפיקים רווחיים נוספים.

כלי השיווק העומדים לרשות העסק שלך בפרסום אונליין מגוונים מאי פעם ומציעים פוטנציאל אדיר לחשיפת המותג לקהלים חדשים ולייעול משמעותי של תהליכי המכירה. עסקים מכל הגדלים והתחומים מרחיבים פעילות ומשקיעים משאבים בדיגיטל וכך מתחרים על תודעת הצרכן בכל החזיתות.

כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של פלטפורמת המכירות שלך ולהגיע לקהלי יעד חדשים, נדרש ליווי של אנשי מקצוע המתמחים בקידום אתרי איקומרס שיוכלו להציב אותך בצמתים הראשיים של אוטוסטרדת המידע ולהצליח למכור מוצרים דרך חנות אונליין. איך אנחנו עושים זאת? הפירוט בהמשך..

עם צוות מומחים בקידום וניהול 360 של חנות וירטואלית, היו בטוחים שביחד נשבור שיאי מכירות.

שוברים שיאי מכירות!

איך עושים מסחר אלקטרוני נכון?

digital marketing strategy

מחקר קהלים ומתחרים בכלים מתקדמים

הניסיון רב השנים שלנו בעולם השיווק הדיגיטלי בכלל ובקידום Ecommerce בפרט, הפגיש אותנו עם טווח רחב של עסקים מכל תחומי התעשייה בישראל ובעולם. אנו עושים את כל המאמצים כדי לזהות את כל ההזדמנויות והאתגרים הממתינים לעסק שלך בשוק הרלוונטי ולומדים כיצד ובאילו כלים לפנות אל הלקוחות הפוטנציאליים שלך בצורה האפקטיבית ביותר.

business meeting

הקמת אתרים אידיאליים לקידום E-Commerce

לא כל חנות וירטואלית תפיק עבורך בהכרח את הרווחים האופטימליים. התחרות בתחום היא אדירה והצרכן הממוצע יעבור ב-3 חנויות לפחות לפני שיבצע רכישה. כדי לחשוף אותו למותג שלך ולהניע אותו לפעולה, אנו זקוקים לפלטפורמה עם חוויית משתמש גבוהה ותהליך רכישה מהיר וידידותי שממיר גולשים ללקוחות ביעילות.

business planning

כלי שיווק דינמי עוצמתיים

רוב עסקאות האיקומרס ננטשות באמצע. כדי להחזיר את הלקוח הפוטנציאלי להשלים את הרכישה וכדי להחזיר לקוחות עבר לרכישות נוספות, אנו בונים עבורך קמפיין רימרקטינג חכם ועוצמתי בו נגדיר כלי אוטומציה ששומרים את הלקוחות במשפך השיווקי בכל עת. מהודעות מותאמות אישית המזמינות לקוחות להשלים רכישות ועד להצעת הטבות ומבצעים על מוצרים שנרכשו בעבר, הפלטפורמה שלך מלווה את המשתמש לאורך כל מסע הלקוח עד להמרות שייעדנו עבור החנות.

analyzing digital data

פרסום חכם בסושיאל

אפשרויות איסוף המידע של הרשתות החברתיות יצרו פלטפורמה מעולה לקידום ומכירת מוצרים. ניתן לסגמנט קהלים מדויקים לפי פעילות של הגולש באתר או לפנות לנשים מאזור ת"א שמתעניינות כרגע במוצר אותו מקדמים.

שילוב של טרגוטים נכון יחד עם עבודת רימרקטינג, בניית פרסונות, איסוף וניתוח דאטה  מדויק מייצרים איפקט פרסומי חזק ומאפשר לפגוש את הקהל הנכון עם המסר הנכון כדי לייצר את הפעולה שאנחנו מעוניינים שתבוצע

facebook marketing

קידום אתרי E-Commerce אורגני

שנים של ניסיון בתחום הקידום הפרסום באינטרנט הביא אותנו למסקנה כי קידום אתרי איקומרס יעיל, יש לעשות בכל החזיתות בו זמנית, ואחת מהחזיתות החשובות היא קידום אורגני ברמה גבוהה. עם חקר מילות מפתח מקיף, מדויק ומקצועי ואסטרטגיית תוכן מוקפדת, ניצור עבורך חנות וירטואלית עשירה בתוכן איכותי שמגיעה לתוצאות אורגניות גבוהות בגוגל ועם ביטויים קולעים שמביאים לידים חמים ואיכותיים.

business planning

פתרונות מדויקים בזמן אמת

אנו נשארים כל הזמן עם אצבע על הדופק ומבצעים מעקב צמוד אחר התנהגות המשתמשים כדי לייעד את הפתרונות היעילים ביותר ולמטב את אסטרטגיית השיווק על פי נתוני זמן אמת. עם כלי אנאליטיקה מתקדמים, אנו מאפשרים תהליכי קידום אתרי E-Commerce עוצמתיים ויעילים יותר שממטבים את החזר ההשקעה על תקציב השיווק שלך באופן עקבי.

The Best Marketing
Doesn't feel like marketing

- Tom Fishburn -

כל מה שכדאי לדעת

בניית קישורים חיצוניים

בניית קישורים חיצוניים לאתר היא סופר הכרחית לצורך קידום בגוגל. להלן רשימת המלצות של עשה ואל תעשה בכל הקשור לבנייה של לינקים חיצוניים...

הטמעת פיקסל פייסבוק באמצעות תג מנג'ר

המדריך המלא של הטמעת פייסבוק פיקסל (מערכת הפרסום של פייסבוק) באמצעות Google Tag Manager, בקלות ובמהירות....

Google Analytics 4 – המדריך המקיף

במאמר הבא תלמדו את כל מה שצריך וחשוב לדעת לגבי גוגל אנליטיקס 4. אופן הטמעה, ההבדלים מול יוניברסל אנליטיקס, סוגי Events ועוד....

קבל הצעת מחיר




    FEEDBACK

    Description

    Accessibility Statement

    array(0) { }