הבלוג שלנו

סוכנות פרסום דיגיטלי המתמחה בפרסום ממוקד ואיכותי באינטרנט. אנחנו עובדים חכם ופשוט – לא יוצאים לדרך בלי אסטרטגיה שיווקית שמותאמת אישית לכל עסק, ולא ממשיכים הלאה בלי מדידת נתונים מדויקת ואופטימיזציה מקצועית.

עדכון ליבה גוגל מרץ 2024

עדכון ליבה במנוע החיפוש של גוגל – מרץ 2024

גוגל ערכה עדכון ליבה משמעותי במרץ 2024, ששם דגש על תוכן איכותי ומעמיק. קראו עוד מה צפוי, מידת ההשפעה על נראות תוצאות בגוגל.

פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם – המדריך השלם

פרסום באינסטגרם שונה מפרסום בפייסבוק והרשתות החברתיות הנוספות. מדובר בפלטפורמה המתחדשת ללא הרף וכל פיצ'ר שנוסף הוא הזדמנות לפרסום. פרסום ממומן באינסטגרם נעשה באמצעות קמפיינים המפורסמים בצורה של פוסטים בפיד של האפליקציה או כסטוריז או רילס.

הקמת פרופיל עסקי גוגל ביזנס

איך גוגל ביזנס משפיע על הקידום?

האם אתם יודעים שבכל חודש, אתם יכולים להרוויח חשיפות מוגברות וגם קליקים חדשים מכלי שהוא לגמריי חינמי? כל עסק יכול להקים לעצמו פרופיל עסקי אישי שחברת גוגל מספקת דרך ממשק GMB.

אפשרויות פרסום בטיק טוק

אפשרויות פרסום בטיקטוק (TikTok)

על השיטות השונות לפרסום ברשת המצליחה טיקטוק. החל מזיהוי קהלי יעד ועד לסוגי הקמפיינים השונים ב Tiktok Ads.

google analytics 4

Google Analytics 4 – המדריך המקיף

במאמר הבא תלמדו את כל מה שצריך וחשוב לדעת לגבי גוגל אנליטיקס 4. אופן הטמעה, ההבדלים מול יוניברסל אנליטיקס, סוגי Events ועוד.

משפך שיווקי

מהו משפך שיווקי ?

משפך שיווקי הוא כלי יעיל למיקוד המאמץ המושקע בשלבים שונים של תהליך המכירה. משפך שיווקי חכם יכול להסיר חסמים בשלבים השונים בדרך למכירה, להפוך את עבודת השיווק לאפקטיבית יותר

טען כתבות נוספות

קבל הצעת מחיר




    FEEDBACK

    Description

    Accessibility Statement

    array(0) { }