הקמת פרופיל עסקי גוגל ביזנס

הקמת פרופיל עסקי גוגל ביזנס

איך גוגל ביזנס משפיע על הקידום?

האם אתם יודעים שבכל חודש, אתם יכולים להרוויח חשיפות מוגברות וגם קליקים חדשים מכלי שהוא לגמריי חינמי? כל עסק יכול להקים לעצמו פרופיל עסקי אישי שחברת גוגל מספקת דרך ממשק GMB.

האם אתם יודעים שבכל חודש, אתם יכולים להרוויח חשיפות מוגברות וגם קליקים חדשים מכלי שהוא לגמריי חינמי? כל עסק יכול להקים לעצמו פרופיל עסקי אישי שחברת גוגל מספקת דרך ממשק GMB.

מחקר חדש על גוגל ביזנס

נתוני המחקר הראו כי עסקים רבים מקבלים כניסות דווקא מחיפושים אורגניים וחיפושים לוקאליים, שליש מהחיפושים הגיעו מחיפוש ממוקד במפות גוגל הקשורות לגוגל ביזנס. נתוני המחקר צריכים ללמד אותנו תובנה חשובה – גוגל מיי ביזנס אמור להוות חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיית קידום אורגני ראויה.

לעתים קרובות, כשאנשי שיווק נשאלים על הכלי הזה, הם מושכים בכתפיים ואומרים, "בוודאי, אבל כבר כמה צריך להשקיע בזה?". האמת היא, שיש לא מעט מה להשקיע וכיום יותר מאי פעם גוגל מציעה אפשרויות רבות לפתח את הפרופיל החשוב הזה.

מדוע גוגל ביזנס חשוב לקידום האורגני?

כאשר לעסק שלך יש מיקום פיזי, אחת המשימות החשובות ביותר היא לשמור על הרלוונטיות ברמה המקומית. צרכנים רבים מחפשים שירותים על פי מיקום כמו חיפוש אחר סניף פיצה קרוב לבית, זאת הדוגמא שגוגל מאוד אוהבת אותה. באמצעות דף עסקי בגוגל שנעשתה עליו חשיבה מרובה ותכנון אסטראגי לטווח הארוך, יש סבירות גבוהה יותר שהעסק שלך יופיע על המסך בזמן חיפושים. לעתים קרובות, מדובר בתוצאה הבולטת ביותר מבין שלל תוצאות החיפוש ובמובנים רבים הפרופיל שלך בגוגל ביזנס יכול לשמש ככביש עוקף המסייע לאסטרטגיית הקידום האורגני שלך לתפוס תאוצה במהירות רבה וכל זאת בחינם.

דוגמא לחיפוש עסק לפי מיקום במפות גוגל

להזניק את תוצאות החיפוש שלך

כאשר לקוח מחפש מוצרים ושירותים שהעסק שלך מציע באמצעות מילות מפתח, יופיעו תחילה התוצאות הממומנות, בעבר המודעות הללו היו בולטות על פני המודעות האורגניות אך כיום ניתן להתבלבל משום המראה הזהה שלהם. לאחר התוצאות הממומנות יופיעו 3 המיקומים בגוגל מפות דרך גוגל עסקים ורק לאחר מכן יתחילו להופיע התוצאות האורגניות. לכן, כל עוד יש לך עסק פיזי, הדף העסקי בגוגל מעלה את הסיכויים שלך להגיע לראש התוצאות ולהגדיל את החשיפות. כל עוד בנית דף עסקי המכיל מידע אינפורמטיבי וענייני, יש סיכוי טוב שיהיה באפשרותך להיות אחת משלושת התוצאות הרלוונטיות ביותר.

הגברת הנוכחות הדיגיטלית עם פרופיל עסקי

פרסום פרופיל עסקי של גוגל מאפשר לך להגיב בזמן אמת על הערות של גולשים, לענות לשאלות על המוצרים והשירותים שלך, ולהתייחס למשוב שלילי או חיובי. כמו כן, לקוחות נוטים לבצע רכישות מעסקים שניתן ליצור עמם קשר בקלות ולגלות עליהם מידע בתהליך המהיר ביותר. עם התוצאות של גוגל ביזנס, הלקוח מקבל את אחד הנתיבים המהירים ביותר עד לעסק שלך.

ביסוס המותג שלך כסמכות עסקית

כשאתה מנהל עמוד עסקי הכולל ביקורות ודירוגים רבים, העסק שלך זוכה ליוקרה ומעלה את הסמכות שלו ברשת. משתמשים המחפשים מידע אוהבים לקרוא ביקורות ועסק שזכה לדירוגים רבים נחשב לאמין יותר. סביר להניח שהקהלים הפוטנציאליים שלך יבחרו בפרופילים כאלו עבור הרכישה הבאה שלהם. הפרמטרים עבור פרופיל עסקי עם סמכות גבוהה משתנה מתחום לתחום ומעסק לעסק אבל ניתן להסכים כי המידע הכללי על העסק חשוב מאוד כולל שעות פתיחה, הוספת  קישור לאתר, הוספת מבצעים, תיוגים ועוד שמשותפים ל-GMB.

מה חשוב שנציין בגוגל מיי ביזנס לפני עליית הפרופיל לאוויר?

פרסום עסקים בגוגל מתחיל בבניית תוכן עשיר, מגוון ומפורט. פרופיל עשיר, שיעניק למשתמשים את המידע שהם זקוקים לו כדי לקבל החלטה לקראת רכישה, הוא זה שיעניק לך את שיעור ההמרה הטוב ביותר. בדרך למשימה הזו, הנה מספר פרטים החשובים ביותר שכדי לשים עליהם דגש בהקמת פרופיל עסקי בגוגל.

אימות פרופיל עסקי

כדי להבטיח שהעסק יזכה לחשיפה ראויה ושפרופיל הגוגל ביזנס יעניק לך תוצאות, חשוב לוודא שהפרופיל מאומת. גוגל תשלח אליך בדואר קוד בן 6 ספרות ולאחר שהוא יגיע לידיך, ניתן להיכנס לקישור שיישלח אליך ולהזין את הקוד ואז מתבצע אימות לעסק לפי הכתובת שעליה הגלויה נשלחה. האימות מאפשר שהעסק יוצג במפות של גוגל והמידע יהיה חשוף לכל ולא חסוי למקים הפרופיל.

לא לשכוח פרטים עסקיים

לאחר שאימתת את העסק שלך, הגיע הזמן למלא את הפרופיל. למרות שרבים מהשדות נחשבים אופציונליים, חשוב שנקפיד על מילוי כל פרט ופרט. שמות, מספרי טלפון וכתובות חשובים וגם הגיוני מאוד נעדכן אותם אך חשוב שנזין את שעות הפעילות ונציין כמה מוצרים ושירותים יש לעסק שלנו. תמונות מזמינות חשובות מאוד ותיאורי מוצר יאפשרו לך להפוך את פרופיל הגוגל ביזנס שלך לאתר זעיר המספק מבט חטוף ללקוח. מדובר ביתרון תחרותי אדיר.

 

דוגמא להוספת פרטים של גוגל ביזנס דוגמא להוספת פרטים של גוגל ביזנס לעסקים

להעשיר את התוכן בביטויי מפתח מובילים

כדי להבטיח שיעמוד לרשותך דף עסקי ראוי ומכוון לשירותי העסק, חשוב שנשקיע בביטויי המפתח. העיקרון הזה נכון כאן כמו בכל אפיק אחר של פרסום עסקים בגוגל. הטמעת ביטויי מפתח, ובעיקר ביטויי זנב ארוך, פרטי ההתקשרות ובתיאורי המוצר, תזניק את הדף שלך לתוצאות הראשונות.

להשקיע בביקורות ב-GMB

חשוב שנעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח שלקוחות ישאירו דירוגים וחוות דעת בדף. ביקורות חיוביות מעלות את הדירוגים של הפרופיל העסקי ומאפשרת להראות נוכחות מוגברת בפרופיל העסקי. חשוב שהביקורות יהיו מפורטות וענייניות מאוד כך שהם יספקו מידע חיובי על העסק שלנו.

ביקורות לפרופיל העסקי של פיצה דומינוס ב-GMB

לרתום את העוצמה של הווידאו לפרופיל גוגל עסקים

כיום, ניתן לשלב בגוגל ביזנס גם סרטונים. מדובר באחד מאפיקי התוכן הממירים ביותר, כך שיש לו את הפוטנציאל להעצים את החשבון שלך. באופן גורף, גוגל ממליצה להעלות סרטונים שאורכם לא יעלה על 30 שניות.

איך יופיע העסק במפות של גוגל?

דף עסקי בגוגל לא מעניק לך נוכחות בולטת רק בתוצאות החיפוש, אלא גם בשימוש בכלי הניווט של גוגל מפות. בכל ניווט רלוונטי, יופיע העסק שלך לצד נקודות ציון בולטות אחרות במפה ומשתמשים יוכלו להיתקל בך, להקיש ולהכיר את העסק שלך מקרוב. האפשרות לתצוגה במפות של גוגל תלויה בפרמטרים שונים שגוגל מגדירה אך שילוב נכון של נוכחות, ביקורות ומידע מקצועי יניבו הצלחה לאורך זמן.

האם הוספת ביקורות והמלצות מסייעת לקידום?

כאמור, מדובר באחד הכלים החשובים ביותר להעלאת הסמכות של העסק שלך. כפי שציינו המשתמשים אוהבים לבדוק ולנטר את הביקורות בפרופיל העסקי כמו בדיקה של כל מוצר או שירות רלוונטי. הוספת ביקורות הכוללות מידע חיובי, קישור למוצר מסוים שהחברה משווקת וגם תגובה מהירה לביקורות עבר יסייעו לכם לשנות את הסמכות שלכם ברשת.

דוגמא לפרופיל עסקי השכרת רכב

דוגמא לפרופיל עסקי של לקוח מתחום השכרת רכב

על החשיבות בפרסום פוסטים בגוגל עסקים

כשזה מגיע לפרסום עסקים בגוגל, גוגל בסופו של דבר מעוניינת להפנות את המשתמשים לנכסים הרלוונטיים ביותר לתוצאות החיפוש שלהם. ככל שנקפיד על תוכן מתחלף, כך העסק שלנו ייחשב לעדכני יותר ואטרקטיבי יותר. נוכל להעלות מבצעים, לפרסם מוצרים חדשים שהגיעו למלאי, לעדכן על אירועים קרובים שעשויים להיות רלוונטיים ללקוח או לקשר לפרסומים חדשים בבלוג האתר שלנו, כל זאת כדי שנוכל לעלות את הטראפיק הנכנס לאתר מכל הערוצים העמודים לרשותנו.

שאלות ותשובות

האם שירות גוגל עסקים הוא חינמי?

בהחלט, הקמת פרופיל בגוגל עסקים הינה ללא תשלום ומעניקה תמורה משמעותית מאוד לחשיפה שלך בגוגל.

האם ניתן להקפיץ את הדירוג של גוגל ביזנס למקומות הראשונים?

ככל שנשקיע בפרופיל ונמלא אותו בתוכן ובחוות דעת, כך החשיפה שלו תשתפר באופן ניכר.

תוך כמה זמן יוצג חשבון גוגל עסקים שלי במנוע החיפוש?

על אף שהתהליך עשוי לקחת עד שבועיים, ברוב המקרים הוא יעלה תוך מספר ימים תלוי באימות ועדכון הנתונים.

לסיכום – איך נבצע אופטימיזציה לפרופיל העסקי שלנו?

בסופו של יום, כשזה מגיע לחיזוק חשבון גוגל עסקים, פירוט ועושר התוכן הם המפתח. ככל שנקפיד לייצר מידע עדכני, להעשיר את הפרופיל בחוות דעת ולחדש לעתים קרובות את המידע, כך החשיפה שלנו תגבר.

אנשי מקצוע המתמחים בקידום אורגני ואסטרטגיית תוכן, יוכלו לסייע לך לקחת את הפרסום בגוגל לשלב הבא.

קבל הצעת מחיר




    FEEDBACK

    Description

    Accessibility Statement

    array(0) { }