online marketing web tools

10 כלים מומלצים לשיווק ופרסום בפלטפורמות דיגיטל

10 כלים ממומלצים למקדמים ולאנשי שיווק בדיגיטל

 

כולנו תמיד מחפשים דרכים וכלים שיעזרו לנו לנצל את הזמן שלנו נכון. כלים שיעזרו לנו להביא תוצאות טובות יותר ובכלל להפוך את תהליך העבודה ליותר כיפי ופורה.
ריכזנו חלק קטן מהכלים איתם אנו עובדים בשוטף, אם אתם מכירים חלק, אחלה! אם לא, אז קדימה, זה הזמן להתנסות ולחקור.

Facebook Pixel Helper

כל מפרסם שעובד על פלטפורמת הפרסום של פייסבוק מכיר (אנחנו מקווים) את החשיבות של מדידה וירייה נכונה של פיקסלים מפייסבוק. לשם כך פייסבוק הוציאה תוסף מיוחד שעוזר לבדוק האם הפיקסלים שהטמעתם עובדים כמו שצריך בין אם הטמעתם את הפיקסל ידנית בתוך קוד האתר או דרך תג מנג’ר. יש וי ירוק? אתם בדרך הנכונה.

Tinypng

בעולם האינטרנט של היום לגולשים אין סבלנות וכולם רוצים לקבל כמה שיותר מהר את המידע שהם מחפשים, לכן חשוב לבדוק את זמני הטעינה של האתר ולבדוק אם יש אימג’ים כבדים. במידה ויש tinypng הוא כלי מעולה (וחינמי) להפחתת משקל של תמונות בקליק אחד והורדה שלהם. תנסו לעשות שימוש בכלי ותראו איך האתר הכבד שלכם מתחיל להיטען מהר יותר מהעבר.

Tinypng image compressing tool

Zapier

זאפייר היא פלטפורמה (מדהימה!) לסנכרון מערכות שונות ליצירת תהליך אחד שלם. אם עד היום חילקתם ללקוחות שלכם לידים מטופס לידים כל בוקר ע”י הורדת האקסל מתוך ממשק הפרסום של פייסבוק אז מספיק… זאפייר מאפשרת סנכרון אוטומטית של כל טפסי הלידים שלכם לתוך CRM של הלקוח או לשלוח מייל. מעבר לאפשרות הזו יש אלפי זאפים למגוון מערכות כגון: פייסבוק, זוהו, Mail chimp, Gmail ועוד המון זאפים שיעזרו למערכות שלכם לדבר אחת עם השנייה ללא התערבות אנושית. כלי סופר נוח אך בתשלום. לדעתנו שווה כל שקל.

Zapier logo

Hotjar

כולם רוצים לדעת מה גולשים עושים כאשר הם מגיעים לאתר שלהם. איפה הגולשים מסתבכים, איפה יכול להיות איזשהו צוואר בקבוק שפתיחה שלו יכולה להגדיל את כמות הלידים ואת הRevenue של האתר. באמצעות Hotjar אתם יכולים להקליט (בוידאו) סשנים של גולשים ולראות בדיוק מה הם מחפשים עם העכבר, איפה הם נתקעים ולהגיע לתובנות שיווקיות ותובנות UI/UX לשיפור תהליכי ההמרה באתר שלכם.
מעבר להקלטת סשנים של גולשים באמצעות Hotjar אתם יכולים גם ליצור מפות חום, לבצע סקרים באתר וסתם לשאול גולש חוות דעת על האתר ומה חסר לו.אנחנו משתמשים בכלי הזה בצורה מעמיקה ושוטפת ומשפרים באופן מתמיד את חווית הגלישה באתרי לקוחותינו. ממליצים עליו בחום.

Hotjar logo

Google Data Studio

גוגל הוציאה בשנת 2016 את דאטה סטודיו על מנת לעזור למשווקים להעביר נתונים ודוחות בצורה ויזואלית. באמצעות דאטה סטודיו אתם יכולים לממשק חשבונות פרסום ללא עלות ולייצר דשבורדים מהממים ללקוחות כדי להציג מידע רלוונטי. בניית דשבורדים ללקוחות או לצרכים פנימיים (לאופטימיזציה) יכולים לחסוך לכם שעות של עבודה על דוחות ולפנות אתכם לעבוד על הדברים החשובים יותר בחשבון. ניתן גם לתזמן דוחות שבועיים ו/או חודשיים ללקוחות ולשלוח אותם ישירות מהמערכת. סופר מומלץ למי שאין לו כוח לעשות דוחות שבועיים על קמפיינים שהוא מנהל.

Google Data Studio logo

ezgif

הגיפ עשה בשנים האחרונות קאמבק רציני הרבה בעקבות רשתות חברתיות בהם לגיפים יש חשיפה ואינטראקציה יפה. כאשר חיפשנו כלי שנוכל לעשות איתו גיפים יחסית מהר וללא עלות, מצאנו את אתר ezgif שמציע מגוון פתרונות מהפיכת 2 תמונות ויותר לגיפ אחד, הפיכה של גיפ לוידאו או אפילו חיתוך וידאו לפי פיקסלים.
אם אתם מנהלים עבור לקוחות עמודים באינסטגרם או בפייסבוק זה כלי מאוד שימושי שיקצר משמעותית את תהליך הכנת הגיפים שלכם בלי כל תלות במעצב.

ezgif tool

Analytics URL builder

חלק חשוב בכל פאנל דיגיטלי הוא מדידה של מקורות הפנייה וטראפיק כדי לאפשר ניתוח של כל מקור ומקור ולהגיע לתובנות על ביצועי המדיה על היעדים השיווקים שלכם. תוסף מעולה שפותח כאן בישראל עוזר לתייג לינקים באמצעות UTM ושליחה של פרמטרים מקודדים לזיהוי מקורות תנועה בגוגל אנליטיקס. יש אפשרות בתוסף גם להגדיר חיבור ישיר ל bit.ly או Google shortner כדי ליצור לינק קצר במקום הסטרינג הארוך של המשתנים.

Colorzilla

לחבר’ה מבינינו שמתעסקים טיפה עם CSS או עם פוטושופ נושא פלטת הצבעים תמיד מעסיק אותנו. אני באופן אישי כאשר הייתי רוצה לדעת צבע מסויים הייתי תמיד גוזר חלקים מהרכיב אותו אני בודק ומעלה לפוטושופ כדי לדגום את הצבע ולהבין איזה צבע מתאים בדיוק. באמצעות התוסף של Colorzilla אפשר בתוך דפדפן כרום לדגום צבעים ולקחת אותם לאן שתרצו. סופר נוח ומהיר…

Colorzilla Logo

Supermetrics

מישהו אמר ניתוח נתונים ויזואלי? סופרמאטריקס מאפשר לייבא (כמעט) מכל פלטפורמה דיגיטלית נתונים באמצעות קונקטורים לפייסבוק גוגל ושאר הפלטפורמות והעלאתם לדאטה סטודיו של גוגל. יש אפשרות גם לייצא נתונים ל Google Sheets לביצוע מניפולציות על הדאטה והכנת דוחות אוטומטיים ללקוחות שישלחו אוטומטית לפי תזמון אוטומטי.Supermetrics יכולה לחסוך לכם שעות בהכנת דוחות ללקוחות או בבניית דשבורד בעלויות יחסית זולות וללא ידע בתכנות.

Supermetrics logo

Screaming Frog

טוב, אחרי המון כלים שלא דיברו על SEO היינו חייבים להשחיל אחד שאנחנו ממש אוהבים Screaming Frog או הצפרדע הצווחת עוזרת לנו להריץ סריקות לאתרים שאנחנו מקדמים אורגנית בגוגל ולהציף בעיות טכניות שקיימות באתר החל מקישורים שבורים דרך TITLE משוכפלים ועוד המון פיצ’רים שיכולים לעזור לכם לקדם את האתר ולעלות על בעיות שדורשות התייחסות. חשוב לציין שהכלי הוא חינמי ויש גם גרסת תשלום שמאפשרת סריקה של כמות דפים גדולה באתר או אפילו לחבר ל Search Console ולקבל תוצאות של Fetch & Render ישירות בתוך הצפרדע.

Screaming Frog logo

טוב, אז אלו רק חלק מהכלים שאנחנו עושים שימוש בהם בשוטף. כמובן שיש עוד לא מעט כלים שאנחנו עובדים איתם (מבקשים סליחה מכל מי שלא נמצא ברשימה)  מקווים שתמצאו חלק מהם שימושיים ומועילים. בהצלחה!

קבל הצעת מחיר




    FEEDBACK

    Description

    Accessibility Statement

    array(0) { }