קידום ושיווק בטאבולה

פרסום תוכן בעזרת טאבולה ואאוטבריין

יצירה של תוכן איכותי ומקורי היא אחד מהדברים החשובים והמהותיים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. מה שמעניין את קהל הגולשים כיום הוא תוכן שיעניין אותם – אאוטבריין וטאבולה מאפשרים להגיע לקהלים הללו.

יצירה של תוכן איכותי ומקורי היא אחד מהדברים החשובים והמהותיים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. בסופו של דבר, מה שמעניין את קהל הגולשים כיום הוא מציאה של תוכן שידבר אליהם, יעניין אותם, ירגש אותם ויסקרן אותם. מדי יום מתפרסמים ברשת אינספור קטעי תוכן שמתחרים על תשומת ליבם של הגולשים בכל תחום אפשרי דרך תמונות וכותרות מעניינות הנגישות לקורא.

חלק גדול מהתכנים הללו הם בעלי מטרות שיווקיות המשמשים מוקד משיכה של גולשים לאתרים על מנת שישאירו פרטים באתר או ישמעו על מוצר חדש שיצא לשוק. בעולם שהוא כל כך עשיר בתוכן, לקח זמן קצר מאוד עד שנוצרו פלטפורמות ייעודיות לביצוע קידום תוכן ופרסום כתבות תוכן. שתי הפלטפורמות המובילות כיום בישראל נקראות טאבולה ואאוטבריין. מדובר בפלטפורמות שיווקיות, שבעזרתן ניתן להפיץ כתבות תוכן באתרים מרכזיים שונים ברשת. בעזרת הפלטפורמות הללו ניתן לפרסם תוכן שיווקי באתרים מובילים כמו: Ynet, Mako, דה-מרקר, Walla, גלובס ועוד.

העלאת קמפיין בממשק של טאבולה

הדרכים הנפוצות לקידום תוכן

השיטה שבה עובד הפרסום בטאבולה היא יצירת תוכן שיווקי בנישה כלשהי, והפצה של תוכן זה מתבצעת באמצעות הכוח של  Taboola לפי הסכמי הפצה עם אתרים רבים ברשת. חלק מאותם האתרים נחשבים גדולים עם נפח כניסות חודשי גבוה ומשמעותי מאוד. אתרים אלו יכולים להגיע לעשרות ומאות אלפי כניסות בחודש. כתבות התוכן מופיעות כחלק מה-FEED של האתרים, בדומה לפיד של פייסבוק, החשיפה מותאמת לעניין של הגולש בכתבות תוכן מסויימות וזמן החשיפה לקורא.

כל כתבת תוכן שיווקית כוללת גם קישור לאתר הבית או לעמוד המוצר של החברה המפרסמת. לעיתים היא כוללת טופס שמטרתו השארת פרטים. כך, הגולש יכול ליצור קשר עם החברה ולהפוך מגולש רנדומלי באתר בידור או חדשות – ללקוח פוטנציאלי של ממש שמתעניין במוצר שנרצה לשווק.

לאחר מכן, ניתן להשתמש בפלפטורמות שיווק נוספות, כדי להציג לאותו גולש פרסומות מותאמות אישית באתרים אחרים שהוא נכנס אליהם (שיטה שנקראת רימרקטינג). בעזרת אמצעים טכנולוגיים אלה, ניתן בעצם לבצע פרסום מאוד אפקטיבי ומותאם אישית, שיש סיכוי רב שיביא בסופו של דבר להגדלת כמות הלידים של החברה המפרסמת.

מעקב המרות וקהלים

היתרונות של פרסום בטאבולה ואאוטבריין

קידום תוכן בעזרת פרסום בטאבולה הפך לאחד מהכלים החזקים ביותר שיש בעולם השיווק הדיגיטלי כיום. הוא משלב את היתרונות שיש ביצירת תוכן איכותי ומסקרן עם יכולות ההפצה של שתי הפלטפורמות הללו.

לפרסום מסוג זה יש כמה יתרונות מובהקים:

  • היא מאפשרת הפצת תוכן שיווקי באתרים גדולים עם רבבות גולשים ומשתמשים.
  • היא מאפשרת להפוך כל קורא של כתבת תוכן לליד עם פוטנציאל המרה.
  • היא מאפשרת להמשיך ולהציג פרסומות של העסק המפרסם גם באתרים אחרים בהמשך.

דוגמא של פרסום מאמרים

מכיוון שטאבולה וגם אאוטבריין הפכו לפלטפורמות בעלות עוצמה רבה בשוק הישראלי, כאשר מחליטים לפרסם באמצעותן כתבות תוכן שיווקיות, ניתן להגיע לקהלי יעד רחבים במהירות יחסית גם קהלים כאלו שלא חשבנו עליהם לפני כן. ניתן גם לבחור את האתרים שבהם תופענה הכתבות, בהתאם לאופי של קהל היעד של המפרסם. כך, ניתן למקד את מאמצי הפרסום ולדאוג לכך שהגולשים שייכנסו לכתבות התוכן יהיו בעלי זיקה לתחום המוצר או השירות שאותו הם משווקים.

בסרטון הבא תוכלו לראות כיצד טאבולה משווקת כתבות תוכן לקהלים ייעודיים

 

איך מפרסמים כתבות תוכן?

הפקת כתבת תוכן מתחילה בהיכרות מעמיקה עם החברה המפרסמת והמוצר שלה. הכרות כזו מסייעת בתרגום היתרונות היחסיים של אותה חברה לעבר פיסת תוכן מצוינת שתוביל לעבר מכירה. לאחר שהתוכן מוכן, והוא כולל כותרות אפקטיביות, תמונות רלוונטיות ואף סרטונים, הוא מוכן להפצה על ידי ממשק טאבולה באתרים חיצוניים.

אנשי התוכן של משרד הפרסום מתמחים בהפקת כתבות תוכן מעניינות ומסקרנות שימשכו את הקוראים ויגרמו להם להתעניין במוצרים שהלקוחות ירצו לקדם ולשווק. כדי ליצור כתבות תוכן איכותיות אנשי המקצוע ישאלו, יתחקרו וינתחו את עולמות התוכן המבוקשים, יבדקו מתחרים ויעלו רעיונות מקוריים. כל השלבים הללו נועדו כדי שהכתבה תשיג חשיפה מקסימילית ותוביל למכירה. פלטפורמת טאבולה מאפשרת הקמת קמפיין, ניתוח וכמובן ביצוע אופטימזציה בהתאם לחשיפה באתרים מובילים.

אם נאמר בעבר שתוכן הוא המלך בכל מה שקשור לקידום אתרים, היום כבר ברור שתוכן הוא המלך גם בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי. יצירה של תוכן מצוין מהווה מקדם מכירות יעיל ביותר. בעזרת פרסום בטאבולה ניתן לממש את הפוטנציאל הזה וליהנות מזרם קבוע ועקבי של לידים לתוך המערכות של החברה המפרסמת.

במידה שאתם רוצים לשמוע עוד על פרסום כתבות בשירות Taboola & Outbrain אתם יכולים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

להלן מספר שאלות ותשובות בנושא פרסום בטאבולה

האם יש לחברת טאבולה מתחרים מובילים בשיווק כתבות תוכן ייעודיות?

המתחרים המובילים לטאבולה הם אאוטבריין, Adblade, TripleLift, Nativo, Teads. כל המתחרים בדומה לטאבולה מאפשרים חשיפת תכנים לקהלים מובילים. טאבולה ואאוטבריין הן הוותיקות והחזקות בתחום והם הוקמו בשנים 2006-2007.

למה טאבולה היא פלטפורמת גילוי התוכן המובילה?

טאבולה מובילה בתחום גילוי התוכן לקהלים ייעודים משום שהיא מצליחה לשווק גם תכנים וגם סרטוני ווידאו. באופן לא מפתיע, כלי זה צבר פופולריות על ידי הגברת השקיפות והשליטה ולספק תובנות מהירות בזמן קצר יחסית. כיום, באמצעות DV360 טאבולה יכולה להציע הצעות מחיר בזמן אמת כדי לתפוס פריסה בפיידים מובילים במגוון אתרים.

מה טאבולה מציעה ללקוחות?

טאבולה מציעה מיקומים בלעדיים של אתרי שיתוף על ידי הסכמים שנתיים. טאבולה זוכה למיקומים גבוהים בפיד ולכן הם מושכים את תשומת הלב של הגולשים. טאבולה מציעה אימות מול צד שלישי וגם מציעה מכירות פומביות נגישות המציעות ללקוח מיקומים ייעודיים שלא ניתן להשיג בכל זמן.

האם צריך להטמיע פיקסל כדי לעבוד עם טאבולה?

בשביל לעבוד עם טאבולה יש צורך בהטמעת פיקסל ייעודי. ניתן להטמיע פיקסל באמצעות תג Javascript או באמצעות תג IMG אשר קובע את החדרת התמונות והאובייקטים בתוך דף אינטרנט מסוים.

האם ניתן לעקוב אחר המרות מטאבולה?

המרות מתרחשות מול פעולה מסוימת שמשתמש מבצע כגון: רכישת מוצר, צפייה בעמוד או הרשמה לאי מייל ייעודי. באמצעות ממשק של חברת טאבולה ניתן לעקוב אחר ההמרות בקלות ובפשטות כדי לראות את הנבת התוצאות עבור העסק שלכם.

קבל הצעת מחיר




    FEEDBACK

    Description

    Accessibility Statement

    array(0) { }